+ نوشته شده در شنبه چهارم آبان ۱۳۹۲ ساعت 12:15 توسط اعضای گروه زبان ناحیه1
|
این وبلاگِ گروه آموزشی زبان انگلیسی دورهی متوسطه اول شهرستان کرمانشاه است. هدف آن ارتباط و تبادل نظر با همه یِ دبیران زبان برای بهبود و پیشرفت آموزش زبان انگلیسی است. اطلاعیه ها، تاریخ گردهم آیی ها و برنامه های آموزشی گروه زبان و همچنین مطالب مفید در حیطهی آموزش زبان از طریق این وبلاگ به آگاهی دبیران محترم زبان خواهد رسید.